Målet var att kunna erbjuda kunderna ett lättanvänt system som förser kunden med viktig information och ett enkelt arbetssätt. Kunden ska kunna se vad som är tillgängligt, när deadline för beställning är och hur lång ledtiden är för att få hem en vara.
Sedan har vi skapat nya flöden som automatiserar arbetet ännu mer.
FASTORDER - en automatiskt återkommande order som skickas in löpande
FAVORITER - med automatisk påminnelse om att en produkt bytts till nytt artikelnummer
SÖKMOTOR - bra träffar på benämning, varumärken, leverantör, kategori och underkategori
FÖRBOKNING - kunden kan i förväg fram till deadline fylla i ett formulär innehållande särskilda produkter där man beställer antal och förvalda leveransdatum. Med ett enda knapptryck skickas alla beställningarna in till shopen trots olika val av leveransdatum.
NY KUND - automatiserat utskick med instruktion och inloggningsuppgifter
RÖDA DAGAR - automatiserat flöde för ersättningsdagar
- Nu har vi gjort allt vi behöver och jag är nöjd med den nya funktionalitet vi byggt in menar Niklas på Olsegården.