Varför skall du ha ett ärendehanteringssystem?
KEYnets ärendehanteringssystem är ett informationssystem som används som stöd för att administrera ärenden på ett enkelt men effektivt sätt. Här kan man följa ärendets status, se vilka som jobbat med ärendet, se kommentarer, skicka meddelanden och skapa en sammanställning direkt från ärendet. Men det går att göra så mycket mer med KEYnets avancerade möjligheter där hela projektflöden med aktiviteter hanteras.
Med KEYnet ärendehanteringssystem samlar du alla ärendetyper eller arbetsuppgifter på ett ställe. Du får bra överblick och prioriterar det som skall utföras i rätt tid. Därför skall du ha ett ärendesystem. Självklart finns ärendesystemet också i mobilanpassad version.
Flexibelt och lättillgängligt ärendehanteringssystem
KEYnet Ärendesystem är flexibelt och kan användas med olika ärendetyper för olika branscher och tjänsteföretag. Du kan använda KEYnet vare sig du arbetar med service inom maskin, väg, larm, övervakning, fastighetsunderhåll, energi eller IT. Med KEYnet Ärendesystem organiserar och kommunicerar du arbetet på ett effektivt sätt för planerade eller oplanerade ärenden. Här hanterar du ärenden, uppgifter, förslag, internkontroller, avvikelser, reklamationer och support. Var och en gör sitt jobb och rapporterar utförandet direkt på plats i mobilen.
Hur startar vi upp ett ärendehanteringsystem?
Vi erbjuder snabbstartad standardmodul, men kan också skräddarsy innehållet så att det passar verksamheten. Tillsammans ställer vi in ärendesystemet och serviceflödet så att det passar din verksamhets olika ärendetyper.
Systemet fylls upp med den grunddata som behövs. KEYnet ärendesystem är flexibelt och kan användas för en mängd olika ärendetyper.
Efter en introduktionsutbildning är du igång och arbetar i din roll med administration, planering eller som utförare. Precis som med övriga KEYnet-applikationer är vår målsättning att det ska vara snabbt, smidigt och bekvämt att använda lösningen.
System för ärendehantering med bra arbetsflöden
Det är mycket som skall fungera på en arbetsplats idag. Maskinparken skall leverera och vara i topptrim helst hela tiden. Medarbetare skall och göra sitt bästa och arbeta effektivt under arbetsdagen. Reklamationer och avvikelser måste hanteras på ett bra sätt för att kunden också skall bli nöjd.
Arbetsgivarens roll är att erbjuda sina medarbetare bra arbetsredskap med självklara arbetsflöden där uppdrag av olika slag arbetas igenom och färdigställs. Med hjälp av dokumentation och rapporter hittar man svaga punkter som kan ligga till grund till förbättringsarbetet. System för ärendehantering gör att alla parter kan jobba tryggt och känna sig nöjd med sin dag!
Hur kan vi hjälpa dig?
Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig? Fyll i dina kontaktuppgifter så återkommer vi inom kort.
Patrik Hill0370-33 47 53patrik.hill@keynet.se