KEYnet intranät 4.10
Inför den nya versionen har vi genomfört förbättringar gällande notifikationerna.
Notifikationer är de små notiserna som visas överst till höger i KEYnet. Där har du koll på vad som händer i KEYnets dokumentarkiv, i nyheterna och i det sociala flödet.
Om man vill kan administratör för systemet ställa in så att man med jämna tidsintervall får ett meddelande per e-post med en översikt av notifikationerna.
- manuellt kunna markera och avmarkera notifikation som läst
- radera alla notiser
- lagt till en scrollist i notislistan
- ökat på längden för information i notis
Temainställningar
- kunna justera ett tema och lägga på för alla användare
Produktdatabas
- Tvätt av filnamn, tar bort konstiga tecken vid upload.
- Fix av artikelnummer, blandning av siffror och bokstäver
Dokumenthantering
- minskad cashtid för officedokument i arkiven
KEYnet ärende 3.8
Ärendesystem
- större fält för kommentarer
- kunna byta namn på dokument direkt i dokumentflik
- infotext vid registrering av tid på annan dag än dagens datum
- kontroll vid registrering på ärende som innehåller aktivitet
- ärende med checklista har fälten artikelnummer och namn fått mer utrymme
- filtrering på artikelkategori vid sök av material
- behålla ärendets tidsåtgång vid flytt av start
- flagga för fakturering styrs från attestvyn
Attestvy
- tagit bort filtrering av utförare
- komplettering traktamente, kilometer i attestvy, samt redigering innan attest
Projektvy
- visning av tidrapportens beskrivning på aktivitetens tidsflik
- mer info runt tidrapporter på tidsflik
- visning av hela namnet på den som registrerat tid
- kunna länka ett länkat dokument vidare i projektet
- titel och beskrivningsfält placerad i toppen med fullbredd
- generera dokumentmall på en dynamisk aktivitet
- filtrering dokument aktiva/ej aktiva
- använda länkar på aktivitet för att navigera till aktivitet som dokumentet ligger på
- aktiviteter sorterade efter grupp vid tidregistrering
- stjärnmarkering försvinner på aktivitet vid avslut
- filtrering av kategori i vyn "Mina aktiviteter"
- bättre stöd för filtrering av utförare i mina aktiviteter och projektvyn
- kunna ställa visning av antal dagar per kolumn i vyn mina aktiviteter
- kunna lägga till annan användare i kommentar som då får en notis
- spara antal kommentarer per sida
- kunna se en aktivitets relation samt inställning för administratör
- inställning om utförare som tagits bort på aktivitet skall få notis
- generell förbättring rättigheter
Kundobjekt
- kunna byta namn direkt på dokumentflik
- knapp spara återgå vid nyregistrering av objekt
- klickyta på hela raden på kundobjekt
- mer utrymme artikelnummer och namn på checklistan
- värdetyp där värdet visas på serviceprotokoll
Kunder
- byta namn på dokument direkt i dokumentfliken
- klickbar rad för att komma in på kund, ärende eller objekt
Artikel
- visning av favoriter i artikellistan
Mobil
- bättre visning av checklistans information
- hantering av protokoll direkt i mobilen
Inställningar
- nytt arbetssätt för utförarroller på kategori
- flytt av kolumnen "Visa i lista" för bättre logik
Dags att boka in uppdatering!
Kontakta oss