I det här nyhetsbrevet berättar Lill Gustafsson på Anderstorp Hydraulik AB om hur de jobbar med KEYnet ärende. Alexander Timour på K D Feddersen Norden AB är en ny kund som förklarar varför de tog beslutet att använda just KEYnet Ärende.
Visst är det viktigt att ha koll på sina arbetsuppdrag. Fler och fler använder sig av KEYnet ärende. Lösningen riktar sig till alla som arbetar med olika serviceuppdrag, återkommande maskinservice, incidenthantering eller större projekt. Att allt skall kunna samlas och administreras i ett lättarbetat system är drivkraften för oss på KEYnet.
Serviceuppdrag med ordning och reda
Du får full koll på företagets alla serviceärenden från det att personalen löpande kan se sina planerade uppdrag till registrering av utförda uppdrag. Inget faller mellan stolarna. Allt registreras direkt på plats i mobilen när jobbet utförs och det är lätt att fakturera när underlaget redan finns på plats.
Maskinservice - löpande och återkommande service
Du sköter dina löpande eller återkommande serviceuppdrag även med olika intervaller. På maskinkortet dokumenteras materialåtgång, tidsintervall, checklistor för åtgärder, uppföljning av kontrollpunkter med värdekrav och serviceprotokoll.
Mer information om KEYnet ärende finns på vår hemsida:
Det finns också filmer i vår kanal på YouTube som handlar om KEYnet ärende!